Blog

Emailproblemen #Caiway, al bijna twee weken geregeld geen goedwerkend mail en niet alles is aangekomen 
dinsdag, oktober 25, 2016, 09:49 PM - Persoonlijk
door Martin Braak
Helaas moet ik mededelen dat ik mail problemen ervaar en dat ik vragen niet kan beantwoorden. Het probleem wordt veroorzaakt door Caiway. Vroeger hadden we in regio Twente Ziggo en bij Ziggo kenden wij deze problemen niet. En als een ander provider een probleem heeft, dan is het meestal zo opgelost. Echter, Caiway heeft meer dan een week nodig om het probleem op te lossen.

Dit komt omdat ze een kapotte harde schijf hadden. Dat stond in hun nieuwsbrief. Maar tja, een schijfje kapot.... Ze zijn nu bezig met het vervangen van alle mailservers. Het klinkt als achterstallig onderhoud wat zeer onderschat is en consequenties niet te overzien zijn geweest. De problemen die nu al anderhalve week duren wordt door Caiway bestempelt als "vertraging in mailontvangst". Echter, ik ontvang bijv. vandaag totaal geen mail. En ik weet dat bepaalde mails niet overgekomen zijn.

Ieder die mij heeft gemaild en geen reactie ontvangen hebt. Graag eind deze week of volgende week nogmaals mailen!



<< <Terug | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Volgende> >>